عکس | این خلبان نظامی «دختر شایسته» آمریکا شد

مارش اعتراف کرد که نمی‌تواند برقصد یا آواز بخواند، اما برای مسابقه بر سخنرانی که یکی از استعدادهایش بوده است تمرکز کرد. مارش درخصوص اولین تجربه پرواز انفرادی خود در سن ۱۶ سالگی سخنرانی کرد.
عکس | این خلبان نظامی «دختر شایسته» آمریکا شد
کد خبر : ۵۴۴۱۷

مسابقات ملکه زیبایی آمریکا شاهد یک رویداد منحصر به فرد بود که یک افسر زن نیروی هوایی ایالات متحده در حالی که هنوز در خدمت بود، این عنوان را به دست آورد.

مدیسون مارش، دختر شایسته کلرادو، عنوان دختر شایسته آمریکا را به دست آورد.

در مراسم انتخاب دختر شایسته آمریکا که یکشنبه شب، ۱۴ ژانویه، در فلوریدا برگزار شد، مدیسون مارش، شرکت کننده ۲۲ ساله اهل آرکانزاس، تاج دختر شایسته را بر سر گذاشت.

ستوان دوم مارش، اولین افسر وظیفه فعال در هر شاخه‌ای از ارتش آمریکا است که این عنوان را به دست آورد.

استیو ومک (Steve Womack)، نماینده ایالت آرکانزاس، به دختر شایسته جدید آمریکا تبریک گفت: «تبریک به مدیسون مارش فورت اسمیت که به تازگی تاج دختر شایسته آمریکا ۲۰۲۴ را به دست آورد! من از دیدن بزرگ شدن مدیسون در طول سال‌ها لذت بردم و به او در این موفقیت باورنکردنی افتخار می‌کنم! قدرت و داستان قابل توجه او الهام بخش زنان جوان در سراسر آمریکا خواهد بود!»

مارش اعتراف کرد که نمی‌تواند برقصد یا آواز بخواند، اما برای مسابقه بر سخنرانی که یکی از استعدادهایش بوده است تمرکز کرد. مارش درخصوص اولین تجربه پرواز انفرادی خود در سن ۱۶ سالگی سخنرانی کرد. او گفت: «من واقعاً سعی کردم با بازسازی حسی که در کابین خلبان داشتم، تماشاگران را مجذوب خود کنم.»

عکس | این خلبان نظامی «دختر شایسته» آمریکا شد

۵۱ شرکت کننده در این رویداد شرکت کردند که نماینده تمام ۵۰ ایالت آمریکا و همچنین ناحیه کلمبیا بودند. پس از سه شب رقابت‌های مقدماتی، یازده زن در چهار دور پایانی رقابت شرکت کردند. در مرحله «موضوعات داغ» که جایگزین پرسش و پاسخ سنتی‌تر مسابقه شد، مجموعه‌ای از موضوعات از جمله تروریسم، فناوری، تغذیه و تغییرات آب و هوایی مطرح شد. مارش با یادآوری نبرد مادر فقیدش با سرطان پانکراس، درباره دارو در آمریکا صحبت کرد.

منبع: سایت زی‌سان

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر